יתרונות חלונות דרים ויין

דרים ויין בע"מ מייצרת את המוצר המתקדם ביותר בתעשיית החלונות – חלון PVC… חלון שעשוי משילוב של PVC תוצרת חברת REHAU הגרמנית עם פרופיל חיזוק פנימי מפלדה , והתוצאה: חלון ברמת איטום ובידוד גבוהה מאוד שעובר בהרבה את החלון מאלומיניום ואפילו מעץ. חלון דרים וין בע"מ הינו חלון חזק ועמיד, המבוסס על טכנולוגיה גרמנית , מצויד במנגנוני פרזול מתקדמים שמבטיחים שימוש אמין ונוח לאורך שנים .

חברת דרים וין בע"מ גאה לייצר את החלון הכי מתאים לבניה ירוקה, המוצר שלנו מתאים לכל האיזורים – והינם אידיאליים ובמיוחד לאוכלוסיה שגרה ברמת הגולן.

1. חלונות דרים וין בע"מ מ PVC מונעים כניסת הקור ושומרים על החום בחדר. הפרופיל אינו מעביר אוויר, אך הקונסטרוקציה רבת תאים של הפרופיל משתמשת באוויר כחומר לבידוד חום.

2. חלונות דרים וין בע"מ עם פרופיל לא מתבלה ועם אחריות ארוכה.

3. הזכוכית רב שכבתית למטרת איטום והפחתת רעש מבחוץ במצב סגירה בעזרת החומר האלסטי אשר מאפשר בקלות פתיחת וסגירת כנפיי החלון .

4. חלונות דרים וין בע"מ המיוצר מ PVC ידידותי לסביבה. בייצור הפרופיל נכנם סידן-אבץ (CaZn) במקום עופרת המזיק לסביבה. הדבר ששיפר גם את איכות הפרופיל.

5. חלונות דרים וין בע"מ מ PVC לא ידרשו תיקונים וצביעה מחדש. מספר כללים פשוטים לטיפול מינימלי, והחלון מאריך ימים.

6. חלונות דרים וין בע"מ מ PVC עמידים בפני אש באופן מלא, הרכבם כולל חומרים מעכבי בעירה.

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע וייעוץ! החלון טרמי של דרים וין בע"מ הנפתח בהטיה וסיבוב (דריי- קיפ) ומזוגג גם כ תוספת בזכוכית חכמה שומרת אנרגיה (Low– e), מאפשר להגיע לחסכון באנרגית חימום או מיזוג עד ל-77% לעומת חלון האלומיניום הרגיל. החלון מצוין בבידוד ומונע עיבוי. אנחנו מקדמים בברכה כל צרכן נבון, המשקלל חסכון בהוצאות אנרגיה יחד עם מחיר הרכישה, לוקח בחשבון היבטים של בריאות, נוחות, אמינות ושיפור באיכות החיים. אם הינך ניגש/ת לתכנון מעונך ברצינות, או שאת/ה איש/ אשת בניה, מעצב/ת פנים או גולש/ת מקרי/ת שמתעניין/ת בחידושים ובטכנולוגיות ירוקות- אנו מזמינים אתכם לעיין בחומר שהכנו עבורכם באתר.

תהיה הראשון/ה להגיב

הכנס/י תגובתך

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*